Subscribe Us

Yeni Haberler
recent

Windows 8 Kolay Yoldan Format Atma










Windows 8



Selam arkadaşlar bazılarına format atmak işkence gibi gelir bugün size

işin kolayını göstereceğim. Uzun zamandır araştırıyorum.

Format için .iso nasıl oluşturulur diye :D 

Sonunda buldum ve sizlere de göstermek istiyorum.

Şimdi gelelim programa. Vereceğim bu program otomatik olarak .iso oluşturuyor 

ve siz de bu .iso yu ister cd ye çekip isterseniz :C ye kaydetip format atabiliyorsunuz.

Buradan verdiğim dosyayı indirin ve çıkarın.

Daha sonra programı çalıştırın ve adım adım ilerleyin.

Arkadaşlar zamanım olmadığı için kendim video çekemedim ama size verdiğim

bu videoyu izleyin yapamayanlar yoruma bildirsin lütfen :D


Olay bu kadar arkadaşlar. En son :C de oluşan klasörde .iso var.

O .iso dosyasını isterseniz DvD ye çekin isterseniz pc de kalsın.

Bios a girip formatı başlatmanız yeterli. 

Bu kadar arkadaşlar sıkıntı çıkarsa yorum atmanız yeterli iyi günler :D



















Unknown

Unknown

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.