Subscribe Us

Yeni Haberler
recent

Aylık 50 TL kazandıran 2 uygulama

telefondan-para-kazanmak

Telefon üzerinden nasıl para kazanılır?


Konuya başlamadan değinmek isterim ki öyle çokta yüksek rakamlar kazanamazsınız ortalama olarak aylık 50 TL civarı kazanırsınız en azından ben öyle kazanıyorum ve telefon faturamı beleşe getiriyorum hemde bunu yaparken zaman geçiriyorum. Boş derslerde felan canım sıkıldığı zaman açıyorum uygulamaları ve anket çözüyorum, en azından hem zaman geçiriyorum hemde zamanımı değerlendiriyorum, ve internetten para kazanma olayını bir nevi gerçekleştiriyorum.

Yapmanız gereken adımlar


1.  Öncelikle The Panel Station uygulamasını indirmek için Tıklayın


The Panel Station Nedir ?


Thepanelstation klasik bir anket sitesidir, anket doldur para kazan deyiminin güvenirliğini sürdüren ve ödeme kanıtlarıyla kendini güvene bağlayan bir anket sitesidir. Thepanelstation sitesinde üye olduktan sonra mailinize aktivasyon kodu gelecek, kodu onayladıktan sonra siteye girip anketleri doldurarak internetten para kazanma olayını size anlatacak ve zevkin tadına varacaksınız

Ödeme yöntemi; Paypal ve markafoni alışveriş çeki.
Minumum ödeme ise; 30 TL (3000 puan),  markafoni için 30, 50, 100 TL
Puan sistemi; 1000 puan 10 TL ye denk geliyor.
Referans sistemi; Yok
Anket sitesinin mobil uygulaması da mevcuttur.
3 günde 2 anket göndermektedir.
Anket gelirleri oldukça yüksektir. 2-12 TL arası değişmektedir.


2. MobRog Uygulamasını indirmek için Tıklayın 

MobRog Nedir ? 


Mobrog bir anket sitesidir, internetten para kazanmave telefondan para kazanma için çok güzel bir sitedir. Sitenin kullanımı oldukça basit, anket başına 0.50 euro ile 5 euroya kadar ödeme yapabiliyor. Site alman kökenli olmasına rağmen Türklere oldukça çok anket göndermekte, anketleri kaçırmamak için mailinizi düzenli olarak kontrol ediniz.
  • Referans geliri 1 Euro
  • Mail yoluyla davet edebilirsiniz referanslarınızı
  • Telefonlar için ideal.
Eğer bir anketin köşesinde 700/1000 şeklinde bir yazı görürseniz, bu anketin 1000 kişiye  ulaştığında biteceğinin anlamıdır.
Ödeme limiti 5 Euro yapılmaktadır.
Hd Merve

Hd Merve

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.