Subscribe Us

Yeni Haberler
recent

Android Wifi Şifresi Nasıl Kırılır ? Rootsuz & Rootlu


as


Merhaba arkadaşlar bugün size android Wifi Wpa Wps Tester ile nasıl wifi şifrelerini kırabileceğinizi gostereceğiz.Oncelikle şunu belirteyim bu program ile wpa/wps ile calısan modemleri kırabilirsiniz.Yani şansınız var ise etrafınızda wpa veya wps destekli wifi var ise şifreler sizindir.

ÖNCELİKLE BELİRTMEK İSTERİMKİ PROGRAM ROOTLU VE ROOTSUZ ANDROİD CİHAZLARDA SORUNSUZ ÇALIŞIYOR

Dediklerimi harfiyen yerine getirirseniz hiç bir sorun yaşamazsınız.




loading...




as

İLK ÖNCE PROGRAMI BURADAN İNDİRİN


Programı açıp 


Sağ üstteki yenile simgesine tıklayın ve karşınıza gelen Wifi ağlarından yeşil kilit simgesine sahip olanların birisine tıklayın.

Açılan ufak pencere Try to Connect No Root seçeneğine tıklayın.




İşte bu kadar arkadaşlar. Soru yada sorunlarınızı yorum kısmında belirtebilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakın.

BİZE DESTEK OLMAK İÇİN YUKARIDA ÇIKAN REKLAMA LÜTFEN 1 DEFA TIKLAYIN 

Hd Merve

Hd Merve

13 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. https://www.youtube.com/watch?v=NpMwhp9ysFA

    YanıtlaSil
  4. yaptım sitede kulancı adım bayrambey :)
    -hepsini yaptım siteniz artık en başta görünyor
    https://www.hemenrezervasyon.com/kayit-ol/?action=registered

    YanıtlaSil
  5. DENICEM SAYFANI SEVDIM REKLAMADAA TIKLADIM

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.